בית / במה עוזר סרום פנים

במה עוזר סרום פנים

סרום פנים

המאמר הבא כנראה יתאים לנשים שכבר יש להן מי פנים, קרם הגנה, קרם לחות, פילינג וכן הלאה תוצרים כמו גם שגרת "יופי", שעושה שימוש בכל התכשירים הללו. שגרה שכרגע לא כוללת סרום פנים.  סרום נחשב למוצר קוסמטי די מעניין, וזאת כיוון שיש בו ריכוז גבוה של חומרים ומטרתו להזין את העור ואף לשמש כמוליך לקרם הלחות (ולרכיבים הפעילים בו). יש שיגידו, שככל שסרום הפנים מגשים מטרות אנטי אייג'ינג, כמו של העלמת קמטים, הזנת העור, תמיכה במיצוק והגמשתו – כך הוא יותר איכותי ויעיל. ולשם כך, לכאורה, נועד.

מה ההבדל בין סרום פנים לקרם פנים?

לשם השוואה, בקרם לחות נורמטיבי יש טווח של 5-10% רכיבים פעילים. סרום יכול להכיל עד 70%. אם כי, כל מקרה לגופו. כהשוואה נוספת, כדי להחיל קרם לחות, יש לקחת מלוא חופן האצבע (או מספר אצבעות) ולהתחיל למרוח על העור. סרום פנים מגיע במארזים סגורים להם פיפטה או משאבה שניתן למשוך כ-2-3 טיפות (בהתאם לתיאור המוצר), ומתוך כך להחיל על העור.

איך יודעים אם סרום פנים יכול לעזור?

כאמור, סרום פנים יכול לתמוך בהולכת רכיבים פעילים מקרם הפנים, כמו גם בהענקת איכויות "אנטי אייג'יות". ועם זאת, יש כל מיני הבטחות וטענות, ואם באמת רוצים לבדוק את מהותן ניתן לבדוק את הממצאים המחקריים עליהן הן מתבססות כדי לזהות אם יש להן תוקף, ובאילו מקרים. ישנן חברות שמקלות על לקוחותיהן ומייצרות / מתחזקות מאגר מידע עם אסופה של מחקרים וממצאים שגולשים יכולים לעיין וליידע את עצמם באשר למוצרי החברה.

איך סרום פנים יכול לעזור?

אם שואלים במה עוזר סרום לפנים, הרי שניתן להסתכל על כל מיני רבדים. שימוש תכוף בסרום פנים יכול לעזור בבהירות וטשטוש כתמים, צלקות ופצעונים – אם כי, זה מאוד תלוי בהקשר ובמקרה. ניתן כאמור לחקור על כל סרום פנים ספציפי כדי לראות את נסיבות יכולתו לעזור בטשטוש ובהירות. לא כל סרום איכותי ושווה למשנהו וניתן לבדוק שאין בהם חומרים שאינם טבעיים, כמו שמן מינרלי ו/או נפט. כיום ניתן למצוא סרומים המבוססים על חומרים ורכיבים איכותיים וטבעיים, מדבש המנוקה.

האם לסרום פנים יכולת לעזור עם קמטוטים?

סרום פנים איכותי ויעיל, יכול לעזור גם בצמצום קמטים וקמטוטים, עור חלק, גמיש ומוצק. גם כאן, כל מקרה לגופו וניתן לחקור על התכשיר הקוסמטי כהוגן כדי להבין את קסמיו, מזווית הממצאים המחקריים.

 

מרכז הקוסמטיקה מאי

הבית של הקוסמטיקה והיופי. טיפולי אסתטיקה וטיפוח מכל הסוגים.

יצירת קשר

להכוונה ופגישת היכרות – צרו איתנו קשר.