בית / מדריך פריימר למתחילות

מדריך פריימר למתחילות

מריחת פריימר

פריימר הוא אחד ממוצרי איפור החשובים ביותר, בעיקר בקיץ הישראלי. הוא אמנם לא מקבל את הכבוד הראוי לו, אבל זה בעיקר משום שמרבית האנשים לא יודעים למה הוא נועד ואיך יש להשתמש בו בצורה האופטימלית. מהו פריימר, מהם הסוגים הנפוצים ואיך משתמשים בו?

 

למה פריימר זה דבר חשוב?

 

במזג האוויר הישראלי, הלחות לא מיטיבה איתנו ועלולה להרוס את האיפור על הפנים שלנו ממש ברגע. אבל לא רק הלחות מאיימת להרוס את האיפור, אלא גם דמעות וזיעה באירועים צפופים ומרגשים. כולנו מכירים את השלב באירוע שבו חם לנו, המייק-אפ מתחיל לזוז על הפנים וסימני הזיעה והברק השומנים ניכרים – ללא ספק מדובר במראה עגום. לכאן בדיוק נכנס מוצר האיפור החשוב – פריימר. את הפריימר מורחים על העור לפני מריחת המייק-אפ, ויש לו שני תפקידים עיקריים: הוא עוזר לטשטש את הפגמים בעור, למלא נקבוביות ולמעשה לתרום לעור פנים חלק, ומצד שני הוא משמש בסיס לאיפור ומקבע אותו על הפנים ובכך שומר על העמידות שלו למשך שעות רבות. כן, גם במקרה של הזעה, דמעות וכד'. בפריימר מומלץ להשתמש בכל פעם כשמתאפרים – איפור יום-יומי לעבודה (כל עוד מורחים על העור מייק-אפ) וכמובן באירועים על כל סוגיהם – מארוחות חג חגיגיות ועד לאירועים משמחים.

 

אילו סוגי פריימר קיימים?

 

כיום תוכלו למצוא פריימרים מסוגים שונים בצבע שלהם, באפקט וברמת האטימות. מרבית הפריימרים הם בצבע לבן או שקוף והם מכילים סיליקון בעל מרקם שומני. יחד עם זאת, לאחר שמורחים את הפריימר על עור הפנים ונותנים לו להתייבש, המרקם שלו הופך להיות מט. במקרים של עור פנים בעל פיגמנטציה או עור עם מספר גוונים, ניתן לבחור בפריימר בצבע סגול, ירוק או ורוד– שהמטרה שלהם היא לתקן את גוון העור ולהפוך אותו לאחיד.  למשל – פריימר בצבע ירוק יעיל לטשטוש אדמומיות בעור ופריימר בצבע ורוד מיועד לטשטוש כתמים ופיגמנטציה.

 

צעד אחר צעד – איך להשתמש בפריימר בדרך הנכונה?

 

לאחר שהבהרנו את החשיבות והיתרונות של הפריימר, כדאי ללמוד איך להשתמש בו בדרך הנכונה. את הפריימר מניחים על עור הפנים לאחר מריחת קרם לחות וקרם הגנה, כתלות במצב העור (שומני/יבש) וכמובן כתלות בעונה. ניתן גם למרוח אותו ישירות על העור. הכמות הנדרשת היא מעין גודל אפון, והפריימר צריך לכסות את עור הפנים בשכבה דקה. לאחר דקה-שתיים, כשהפריימר מתייבש והופך מט, ניתן להמשיך במלאכת האיפור. פריימר טוב ואיכותי מתאים לכל אזור הפנים, אך מי שנהנית מעור נהדר ולא מעוניינת להשתמש בפריימר לכל הפנים, או מי שמבקשת להתאפר רק בעיניים או בשפתיים – יכולה לבחור לרכוש פריימר ייעודי לאזור צלליות העיניים או לשפתיים שימנע מהאיפור להיכנס לחריצים ולהימרח.

מרכז הקוסמטיקה מאי

הבית של הקוסמטיקה והיופי. טיפולי אסתטיקה וטיפוח מכל הסוגים.

יצירת קשר

להכוונה ופגישת היכרות – צרו איתנו קשר.