בית / מהי אסתטיקה דנטלית ואילו טיפולי שיניים אסתטיים כדאי להכיר?

מהי אסתטיקה דנטלית ואילו טיפולי שיניים אסתטיים כדאי להכיר?

אסתטיקה דנטלית

טיפולי שיניים אסתטיים זמינים לטיפול בשיניים מצהיבות או יישור שיניים עקומות, כך שהדאגות המעיבות על הביטחון העצמי שלכם יכולות להתפוגג, ושיפור איכות חייכם זמינה במחי טיפול קוסמטי פשוט שמספק תוצאות מעולות. תגידו ביי ביי להימנעות ממפגשים חברתיים ושלום להערכה העצמית המחודשת שלכם.

קיימים המון סוגים של טיפולי אסתטיקה דנטלית שישדרגו את החיוך שלכם, ותוכלו לבחור אפשרויות של הלבנת שיניים, ציפוי, הדבקה  או השתלת גשר שלם, בהתאם לבעיות השיניים שאתם סובלים מהן ובהתאמה לתקציב שלכם. אז בואו נדבר רגע על האפשרויות הקוסמטיות השונות הזמינות לשדרוג מראה השיניים, הפה והפנים שלכם.

הלבנת שיניים מקצועית

האם השיניים שלכם הפכו להיות כהות בעקבות כתמים של מזונות ומשקאות שונים, או עישון טבק? אם כן, טיפול אסתטיקה דנטלית של הלבנת שיניים מקצועית מאפשרת לכם ליהנות ממראה שיניים בהיר וצח. רופא השיניים שלכם ירכיב ביחד איתכם תוכנית טיפול על מנת לקבוע את הגוון הרצוי.

תהליך הלבנת שיניים כולל מריחת ג'ל שמכיל חמצן על השיניים, ואז שימוש בחום או באור כדי להאיץ את התהליך. במפגש טיפול אחד אצל רופא השיניים, תוכלו לקבל תוצאות של שיניים לבנות יותר בשדרוג משמעותי.

תוצאות טיפול הלבנת שיניים יכולות להחזיק מעמד בין כמה חודשים לכמה שנים, בהתאם לאורח החיים והתזונה שלכם. רופא השיניים ימליץ על טיפולי תחזוקה כאשר ההשפעות מתחילות להתפוגג.

אסתטיקה דנטלית עם טיפול יישור שיניים

השיניים שלכם נראות עקומות, בולטות, מעוקלות או צפופות? אם כן, טיפול יישור שיניים הוא אלטרנטיבה טובה יותר מהרכבת פלטה. בנוסף לשיפור אסתטיקה רפואית דנטלית, טיפול זה מסייע לכם גם אם אתם סובלים מבעיות נשיכה ונגיסה במאכלים קשים.

אם תבחרו בטיפול יישור שיניים, רופא השיניים יבצע צילום רנטגן ויסרוק או ייצור תבנית של השיניים שלכם. על בסיס המידע שיתקבל, תורכב תוכנית טיפול שתדגים את האפן בו ייראו השיניים שלכם, ואז ייקבעו לכם מפגשי מעקב קבועים כדי לבדוק את ההתקדמות בתוצאות הטיפול.

ציפויי שיניים

האם אתם מתמודדים עם בעיות שנוגעות לצורה, לצבע או למיקום השיניים שלכם? אם כן, טיפולי ציפויי שיניים מובילים להיעלמות פגמים כמו חורים, שיניים סדוקות ושינויי צבע. ברוב המקרים, אלו הם טיפולי אסתטיקה דנטלית שזמינים לטיפול בשיניים הקדמיות והגלויות ביותר.

ציפויי שיניים משמשים ככיסוי קבוע לשיניים והם זמינים מחומרים כמו חרסינה או שרף מרוכב. ציפויי חרסינה יקרים יותר אבל גם עמידים יותר בפני כתמים, בהשוואה לחומרי ציפוי אחרים. ציפויי שרף מרוכבים עולים הרבה פחות, אבל תוחלת החיים שלהם קצרה יותר והם פחות עמידים מציפויי חרסינה.

אם אתם בוחרים בטיפול ציפוי שיניים, רופא השיניים מסיר כמות קטנה מאוד משטח השיניים המטופלות, ומחבר את הציפוי לשיניים ליצירת פיסול וליטוש על מנת לקבל את המראה הרצוי.

מרכז הקוסמטיקה מאי

הבית של הקוסמטיקה והיופי. טיפולי אסתטיקה וטיפוח מכל הסוגים.

יצירת קשר

להכוונה ופגישת היכרות – צרו איתנו קשר.